Nieuw bij GreenPan: Steamy

Volle stoom vooruit!

Slimmer stomen met Steamy

Maak kennis met de nieuwste telg in de GreenPan-familie: de Steamy! Stomen is één van de gezondste manieren om te koken, en wij maken het jou extra makkelijk. Dit stoominzetstuk is slim ontworpen om maximaal de aroma’s, vitaminen en kleur van jouw ingrediënten te behouden. Neem gewoon je favoriete kookpot van 24 cm. Vul ‘m voor de helft met water, zet de stoominzet erop en klaar! Gestoomde groenten, vis, rijstgerechten, dim sum,… De mogelijkheden zijn eindeloos! Je kunt zelfs een hele maaltijd bereiden: stapel gewoon twee of drie Steamy’s op elkaar en let the magic happen.

Wat maakt de Steamy zo bijzonder?

• SLIM ONTWERP
    De golvende bodemstructuur tilt de ingrediënten omhoog en zorgen samen met de ‘steaming jets’ voor een optimale stoomcirculatie. Zo worden jouw ingrediënten efficiënt en gelijkmatig gestoomd langs onder- en bovenkant. Steamy is vervaardigd uit hoogwaardig kunststof, wat dit ontwerp mogelijk maakt.
  • 2-IN-1
    Doet dubbele dienst als vergiet om de ingrediënten te spoelen voor het koken. Dat bespaart jou weer tijd, kastruimte en afwas.
  • AANSLUITENDE PASVORM
    Blijft goed zitten op je 24cm kookpot. De siliconen rand voorkomt dat stoom ontsnapt. Energiezuinig en efficiënt!
  • STAPELBAAR
    Een hele maaltijd in één keer: stapel je Steamy’s om tijd en energie te besparen.
  • HET OOG WIL OOK WAT
    De strakke vormgeving en uitvoering in verschillende trendy kleuren (cream, green, blue) maakt stomen fun.
  • FREE STEAMER GUIDE
    Bij elke Steamy zit een gratis stomer-gids. Handig om snel mee aan de slag te gaan!

Adviesprijs: €29,90 per Steamy

De Steamy is verkrijgbaar vanaf augustus op www.greenpan.be.

Op de foto's is de Steamy afgebeeld met een GreenPan Barcelona Evershine kookpot 24cm (€159,90) en een Barcelona Pro kookpot 24cm (€149,90). Alles te verkrijgen op www.greenpan.be.

Voor meer info, tests of beelden, contacteer ons gerust!

Marlies Neerinck

Senior Account Manager, Parlez

Klik hier om alle beelden te ontdekken en downloaden

Persberichten in je mailbox

Over Greenpan

Het Belgische GreenPan ontwikkelde in 2007 de PFAS-vrije Thermolon™ keramische antikleeflaag en is sindsdien dé referentie op het gebied van gezond kookgerei, met een extra lijn in kleine keukenapparaten en bakgerei.

In 2012 kreeg het moederbedrijf van GreenPan een nieuwe naam: The Cookware Company. Ondertussen is het bedrijf een wereldwijde speler geworden met kantoren in Europa, Amerika en Azië en state-of-the-art fabrieken in Korea, China, Duitsland en Italië. Anno 2023 behelst The Cookware Company een 10-tal PFAS-vrije kookgereimerken.

greenpan.be